Odwiedziny

piątek, 22 lutego 2013

Kolejna właścicielka bloga c:


No to teraz moja kolej :3

Cześć.c: Ja jestem Kasia, również tańcze 2 lata, w tej samej szkole :) Może na początek, na tym blogu nie będzie dużo osób itd. ale i tak będziemy pisać, dużo postów na dzień. Przynajmniej będziemy się starać.Uwielbiam tańczyć taniec towarzyski, ale też od czasu do czasu lubię sobie potańczyć swobodne tańce, hip-hop czy tam jakaś zumba. Wtedy liczy się zabawa a nie prosta sylwetka, czy centrum :P Nie mam psa ani kota, ani żadnego zwierzątka. Chociaż, może pajączki się znajdą :3 Lubię posiedzieć trochę na wonderlife, na nk-konto fikcyjne. Lubię słuchać muzyki, lecz po obozie to wychodziła mi z wszystkich stron. Na pewno będzie notka o obozie c:    Mój ulubiony taniec z łaciny to rumba- bo najwolniejszy xd Standard walc angielski. W szkole ulubiony przedmiot, angielski wf i polski.To chyba wystarczy :p

Fajna sukienka więc dodam c:

____________________________________________________________________________
Ulubiona piosenka.

Jeśli kochasz dwie osoby wybierz tą drugą ponieważ jeśli kochałabyś tą pierwszą osobę nigdy nie pokochałabyś tej drugiej - Depp

1 komentarz:

  1. Gratuluje zapału i pasji! Trenujcie dużo i nigdy się nie załamujcie :)

    OdpowiedzUsuń